Browsing by Title
Now showing items 588-607 of 2665
-
Harju maakonna valmisolek hädaolukordadeks
(Sisekaitseakadeemia, 2003)Töö eesmärgiks on Harju maakonna võimalike suurõnnetuste ja hädaolukordade analüüsi alusel näidata selle lahendamise struktuurid ja ressursid, elanike teavitamise ja kaitse korraldus ning tavaelu korraldus hädaolukorras, ... -
Harjumaa elanikkonna teadlikkus hädaolukordadest ja valmisolek elutähtsate teenuste katkestuseks
(Sisekaitseakadeemia, 2020)Magistritöö eesmärk on selgitada välja Harjumaa elanikkonna teadlikkus hädaolukordadest ning valmisolek elutähtsate teenuste katkestuseks, nii linna- ja maapiirkondades, kui korterites ja eramajades elavate inimeste puhul, ... -
Harjumaal toimunud tulekahjude arvu analüüs, prognoos ja võrdlus teiste maakondadega
(Sisekaitseakadeemia, 2003)Lõputöö eesmärk on analüüsida Harjumaal toimunud tulekahjude arvu dünaamikat, teha prognoose lähitulevikuks ning võrrelda maakondades toimunud tulekahjude arvude statistikat. Töös tehakse aegrea analüüs Harjumaal toimunud ... -
Hasartmängudega seotud järelevalve probleemid Eestis
(Sisekaitseakadeemia, 2024)Käesoleva lõputöö eesmärk on välja selgitada hasartmängude järelevalvega seotud probleemid Eestis. Eesmärk täidetakse läbi uurimisülesannete. Esimeseks uurimisülesandeks on analüüsida teoreetiliste allikate alusel ... -
Hädaabi kõnede teenindamise rahulolu uuring
(Siseministeerium, 2008)Uuringu eesmärk oli välja selgitada inimeste rahulolu hädaabikõnede teenindamisega nii piirkonniti kui erinevate teenusenumbrite lõikes (110, 112, 692 2222, 692 2500). Samuti uuriti inimeste käitumisharjumusi hädaabinumbrite ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2017
(Häirekeskus, 2017)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. aastaga. Uuringu eesmärgiks on kaardisada ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2018
(Häirekeskus, 2018)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. ja 2017. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019
(Häirekeskus, 2019)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ... -
Hädakaitse õigusvastasust välistava asjaoluna
(Sisekaitseakadeemia, 2007)Uurimisobjektiks on hädakaitse instituut Eesti karistusõiguses. Autori eesmärgiks on töös välja tuua, miks ja millal on menetlejal vaja hinnata hädakaitse küsimust ning milles seisneb õigusvastasuse tasandi olulisus, ... -
Hädaolukorra ja eriolukorra erinevused ning eristamise vajalikkus
(Siseministeerium, 2014)Käesoleva analüüsi eesmärgiks on anda õiguslik hinnang küsimusele, kas häda- ja eriolukorra eristamine hädaolukorra seaduses on põhjendatud või tuleks kaaluda hädaolukordade ja eriolukordade ühendamist. -
Hädaolukorra ja toimepidevuse riskianalüüsi korraldus KOV tasandil (Kohtla-Nõmme vallavalitsuse näitel)
(Sisekaitseakadeemia, 2011)Töö eesmärk - kaardistada valla võimekus tagada viis põhiteenust ja valda tabada võivad hädaolukorrad ning teostada esmane toimepidevuse riskianalüüs elutähtsa teenuse osutamise osalist või täielikku katkestust ... -
Hädaolukorra riskikommunikatsioon elanikkonnale tormi näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2016)Lõputöö eesmärgiks on anda ülevaade riskikommunikatsiooni hetkeolukorrast Eestis ja selgitada selle arendamise vajalikkust. Töö keskendub riskikommunikatsioonile tormi näitel, aga annab sellega ühtlasi ka ülevaate üldistest ... -
Hädaolukorra seaduse käsiraamat
(Sisekaitseakadeemia, 2014)Käesoleva hädaolukorra seaduse käsiraamatu koostamise eesmärk on tagada parem õigusselgus seaduses sätestatud kohustuste mõistmiseks ja täitmiseks ning aidata kaasa seaduse paremale rakendamisele. Kirjutamisel on tuginetud ... -
Hädaolukorrad Eestis : merereostus ja metsatulekahjud
(Sisekaitseakadeemia, 2011)Käesolev õppematerjal on mõeldud Päästekolledzi kadettidele õppeaine OHTLIKUD AINED II lisaõppevahendina. Igapäevases elus (tööstussfääris, olmes, puhkusel jm.) puutub inimene kokku erinevate ohtudega ( nii tehnogeensete, ... -
Häirekeskuse päästekorraldajate läbipõlemise vähendamise vajadused ja võimalused
(Sisekaitseakadeemia, 2020)Uurimisprobleem on püstitatud küsimusena, kas ja milline on vajadus Häirekeskuse päästekorraldajate läbipõlemise vähendamiseks. Eesmärgiks on selgitada välja Häirekeskuse päästekorraldajate läbipõlemise riski, selle seos ... -
Häirekeskuse praktikajuhendajate ettevalmistuse arendamise vajadused
(Sisekaitseakadeemia, 2021)Lõputöö eesmärk on Häirekeskuse praktikajuhendajate tugisüsteemi kitsaskohtade välja selgitamine ning ettepanekute tegemine juhendajate ettevalmistuse parendamiseks. Lähtuvast eesmärgist on sõnastatud järgmised ... -
Häirekeskuse regionaalsete keskuste töökorralduse võrdlus
(Sisekaitseakadeemia, 2009)Lõputöö eesmärgiks on Häirekeskuse töökorralduslike erinevuste võrdluse põhjal välja selgitada, milline töökorralduslik mudel on Häirekeskuse jaoks parim osutatava teenuse kvaliteedi parandamiseks ja ühtlustamiseks. Läbi ... -
Häirekeskuse tehnilised töövahendid ja nende töökindlus
(Sisekaitseakadeemia, 2011)Lõputöö eesmärk on leida võimalikult asjakohane lahendus muutmaks Häirekeskuse tehnilised töövahendid kasutajasõbralikumaks ja töökindlamaks. Selleks tutvuti Hollandi, Islandi, Soome ja Rootsi häirekeskuste tehniliste ... -
Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll värbamisprotsessis
(Sisekaitseakadeemia, 2020)Uurimisprobleem on esitatud küsimusena, milline on Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll uute töötajate värbamisprotsessis. Sünteesides teoreetilisi lähtealuseid ning uuringute tulemusi, tehti järeldused ning ... -
Häirekeskuse töötajate koolitussüsteemi arendamise vajadused ja võimalused
(Sisekaitseakadeemia, 2019)Uurimisprobleem on esitatud küsimusena, milline peaks olema Häirekeskuse töötajate koolitussüsteem, mis toetaks organisatsiooni eesmärkide täitmist ja vastaks töötajate vajadustele. Uurimisprobleemile vastuse leidmiseks ...